Referenties

Benieuwd wat mensen van ons vinden?

Hieronder vind je een aantal testimonials.

Ik kan je vertellen dat er in mijn rol als teamcoördinator een splitsing is gekomen van de tijd voor Hans en na Hans☺. De coachgesprekken hebben mij veel gebracht, je hebt mij laten nadenken/inzien hoe ik mijn rol invulde en waar ik uiteindelijk heen wilde. Wat mijzelf vooral verbaasde dat de verandering die ik heb ingezet, eigenlijk veel makkelijker is dan ik van te voren had kunnen bedenken. Ik wil je bedanken voor je humor, geduld en de inzichten die jij mij door jou manier van coachen heb laten ontdekken.
Diana Dekker
Teamcoördinator afdeling klantenservice ALFAM
Roman heeft voor ons een aantal workshops samenvatten verzorgd. Ondanks het taaie onderwerp, verliepen de workshops in een prettige en open sfeer. De deelnemers voelden zich vrij en hebben uitgebreid kunnen oefenen met dit onderwerp. Het effect van de workshops zagen wij 1 op 1 terug in onze kwaliteitsmetingen: op het onderdeel samenvatten en daarmee ook empathie wordt nu aanzienlijk beter gescoord!
Esther Egeter
Teammanager a.s.r. Schade Acceptatie Particulier
Zeer sterk op de ratio en verbinding. Nu de wens om ook emotie & intuïtie sterker in te zetten. De vraag stellen is stap 1. Er vervolgens komen is een andere. Dankzij Hans heb ik hierin grote stappen weten te zetten. Hans daagt je uit door de juiste vraag te stellen en goed te luisteren. Hij gooit je in het diepe, maar vangt je op het juiste moment ook weer op. Hij weet door te dringen tot de emotie, maar kan ook goed inhoudelijk uitleggen wat er gebeurt. Hij is een coach, maar combineert dit met eerdere ervaring als manager. Hierdoor kan hij zich goed verplaatsen in de rol als manager en wat daarbij komt kijken. En bovenal is Hans altijd integer en betrokken. Ik kan dan ook Hans van harte aanbevelen als management coach.
Bastiaan de Ruiter
Directeur (SNS Bank)
Ik heb een aantal heel plezierige gesprekken met je gehad. Je rust en je belangstelling in mensen maken dat je goed kan luisteren. En niet alleen luisteren, ook vertalen en onthouden. Wat je ook goed kan en durft is mensen een spiegel voorhouden: ik vond dat heel prettig. Het is erg leerzaam om te weten hoe andere mensen mij zien en wat hun eerste gedachten zouden kunnen zijn. Daar kan ik nu veel beter op anticiperen en dat helpt me om meer effectief te zijn en meer rust in de gesprekken met klanten en collega’s te krijgen. Je hebt me geleerd dat een korte stilte in een gesprek niet pijnlijk hoeft te zijn maar kan bijdragen tot een groter succes voor de beide gesprekspartners. Dank je wel daarvoor.
Rob
SNS Bank
Dankzij The CoachStation – met name de coaching van Hans – heb ik zakelijk mijn weg weer gevonden. Ik had last van een aantal blokkades en deze heb ik in enkele sessie met Hans kunnen opheffen. Hans luisterde goed en stelde de juiste vragen waardoor ik zelf met oplossingen kon komen. Er was tijdens onze sessies altijd een vriendelijke, kalmerende en ontspannen sfeer. The CoachStation is zeker een aanrader! Dankjewel voor de goede coaching!
Madelon Davelaar
Madelon Design
Hans brengt expertise, humor en is een aanvulling het in het coachteam. Ik vind het erg prettig samenwerken met hem.
Gaby van der Voort
Opleidingen & Coaching, SNS Bank
Ik heb twee coach sessies met Hans mogen doen. Vooraf was ik sceptisch in hoeverre een paar uurtje ’kletsen’ kan bijdragen aan het vinden van een oplossing. Achteraf kan ik zeggen dat je in korte tijd ongelofelijk ver kunt komen, als de juiste vragen worden gesteld. Hans stelde deze vragen en stelde daarmee mij in staat antwoorden te vinden. Hans is geïnteresseerd, grondig, geduldig en durft uitdagende vragen te stellen. In mijn ogen de reden waarom je in een paar uur écht en flinke stap verder kunt komen.
Thomas

Diensten